Tunnelite 2010 aasta karikasarja avalöök

Õnneks toimub ka sel aastal tunnelite karikasari, mis kogub raha Eesti agility MM meeskonna toetuseks ning samas võimaldab lõbusalt välja tuua oma huvitavat- ja vähem huvitavat tõugu alustavad või lõpetavad sportkoerad.

Minul oli seekord kaasas kolm koera:

a) Triny, kes on Eesti kõikvõimalike tunnelivõistluste vana olija ja kes seekord võistles A2-A3 kategoorias, et minul oleks võimalik ka raskematest radadest osa saada. Tegelikult me ju A2 pääsenud pole ja  suure tõenäosusega oma olematu kiirusega sinna ei jõuagi.

b) JRT Liidi – päikesekiir minu argipäevaõhtutel trennides 2X nädalas  alates selle aasta jaanuarist. Liidi eest loomulikult suur tänu Jannele, kes ligimest aitas ja aasta algusest peale koeri trenni toob ja mul Liidiga möllata laseb. Samuti tänud Stefile, kes poole pealt meid oma trenni integreeruda lubas. See on aidanud mul pimeda talve üle elada ja palju positiivset kogeda. Liidi on parim, keda tean!!!!

c) Tera, kelle päevatööks oli vaikselt (rõhk on sõnal “vaikselt”) puuris istuda keset võistlusmelu. Olin kindel, et me pakume häälekuselt suurt konkurentsi  kõikvõimalikele sheltidele ja pärast tullakse minu juurde kõrvaarsti arvetega ;). Mida aga ei olnud – oli kisa ja möla. Alguses tegin paar korda läbi harjutusi, et häälega koer istub puuris, hääletu koer saab välja. Seejärel istus juba kardinate taga püsivalt vaikselt. Eks ta vahepeal kui ma puuri lähedal plärasin, natuke haugutas ka, aga ootamatult vähem kui ma eeldasin. Tänan Sind, kutsikas.

Päev oli päikeseline, rajad keerukad ja koerad koostöövalmis kuni Triny viimase rajani. Triny ilusa raja video on skyede blogis. Teine rada tõi paraku diskvalli – esimest korda meie tunnelivõistluste ajaloos. Tuju oli trilobiidil ka siis juba  suht mossis ja mulle tuli meelde, et eelmise suve lõpus leppisin Trinyga kokku, et 1 rada per võistlus – mitte rohkem. Eks ta seda mulle nüüd meelde tuletaski. Ausõna, pean meeles edaspidi.

Liidia, hea laps oli kogu aeg valmis tööks ja mölluks. Esimese raja alguses tegin ma ise vale otsuse juhtimispoole suhtes ja diskvall tuligi. Ülejäänud rada sooritus nunnult. Kes tahab disklahvi vaadata, sellel on võimalus siin:

Teisel rajal oli Leal mõistus kodus ja sooritasime puhta ja kiire raja.Tulemused vast selguvad varsti, aga mäletan, et O viga ja -22,xx aeg.

Tera sai veel lõpetuseks mitmesuguste lambakoertega mürada ja nüüd paistavad voodi alt ainult jalad. Ega ole kerge see seltskonnaelu.

Leave a Reply

