Haned, luiged – lõunamaale

Nüüd tuleb jälle postitus sarjast “molutan miskis lennujamas, et sõita edasi kusagile linde treenima”. Ausalt öeldes, niisama polegi tegelikult viimasel ajal ringi kolamas käinud, ikka ainult kas töö tõttu või siis oma teadagi mis hobiga seotult. Seekord ei ole ma Arlandal ja kanu pole ka plaanis. Hoopis istun peale hunnitut 3+10 -tunnist lendu Atlantas ja ootan veel päris mitu tundi jätkulendu Floridasse Orlandosse. Homme ehk laupäeval algab workshop, kus saan kiusata papagoisid ja muid linde oma kasinate oskustega, ning loodan, et professionaalsed treenerid aitavad mul nädala jooksul osavamaks saada. Ja loomulikult ootan kannatamatult kohtumist Steve Martiniga – onuga, kes esimesena treenis ja kasutas linnushow’des vabalt lendavaid linde, samuti taaskohtumist prof. Susan Friedmaniga. Samas loodan ka, et ükski aara või merikotkas mul käsi väänama ei hakka – ehk nad suhtuvad algajatesse armulikult :).
Olen natuke häiritud ka, kuna vahepeal jääb ära päris mitu head Teraga agility tundi Inga juures Tuhalas – ja ma olen ju täielik sõltlane. Jeerum-jeerum, pole veel ööpäevagi kodust ära olnud ja juba vigisen oma loomade ja trennide järele. Aga, noh – … eee … hullus nõuab ohvreid. Ei tea, miks osad inimesed ei saa kohe rahus elada ja peavad endale igasugu asju organiseerima … oleks ju hoopis lihtsam … ah, võib-olla järgmises elus hakkan vaikseks ja puhtaks vanainimeseks.
P.S. Te ei kujuta ette, kui halb on siinses kliimas kahe paari villaste sokkide ja kõrge kaelusega sviitriga.

Leave a Reply

