Kolm aastat

Tera_lea220112
Sünnipäevalaps kinnast rebimas

Oh õudust, minu väike koer, keda me siiani tihti kutsikaks kutsume – hakkab nüüd vaikselt täiskasvanuks saama. Juba paar kuud olen tundnud kuidas Tera on nüüd selline tasakaalukas, erinevate olukordade peremees ning trennis sõrmenipsu peale käivituv energiapomm. Kuigi ka Tera kasvataja rääkis pikaealiste mudide täiskasvanuks saamisest 3-4 aastaselt, siis jõudsin juba ära harjuda, et mul on selline võluv imbekas  ja oleksin hää meelega leppinud ka aegade lõpuni kutsikaks jääva loomaga :).

Sünnipäeva veetsime  koertekool Hea Koer ruumides väikesele Tartu koeraomanikest huvigrupile koeratantsust, erinevate trikkide õpetamisest ja tantsumuusikast rääkides ning Tera suurema osa ajast puuris istudes. Kuna plaanitud tantsu-demo-koeral Triinul on jooksuaja tipp, siis paluti mul tema koju jätta (halastamaks järgmisel päeval eratrenni tulevale noorele isasele :)) ja seega pidi Triinut asendama Tera, kellele õpetatud trikkide valik on paraku oluliselt kasinam. Samas on Tera erakordselt muretu – võtad ta enam-vähem võõras ruumis grupi inimeste ees puurist välja ja klikk, tööle tema hakkab. Ja natuke sain ka kileda häälega sõimata, kuna loom pidi siiski mitu head tundi niisama lamama. Eks ma olin selle ära ka teeninud.

Leave a Reply

