Puhkuse veedame kõik Viljandis

Photo by Dagris Punder
Photo by Dagris Punder

Tera ja mina oleme vahepeal väga kidurad võistluste külastajad olnud. Kuna läinud nädalavahetuse üritused toimusid kõik Tartust vaid 90 km kaugusel, siis üritasin seda viga parandada. A1 olid mõnusad hüppe ja AG rada ning kohtunikuks Pavol Vakonic Slovakkiast. Midi klassi sisustamine A1-s oli peaaegu ainult meie kanda ja seega saime mõlemal rajal esikoha, paraku -5 kummalgi üritusel. Autasustamise piltidel on näha kohtunik, mina ja meetrijagu eemal väike separatistist agility koer, kes kahtlustab säravat karikat minu käes. Parem karta kui kahetseda.

Kohtunik viis järgmisel päeval läbi minu jaoks ülikasuliku juhtimisvõtete koolituse ja Holstre-Polli tervisekeskuse matkaradadest ja pannkookidest ma hetkel ei jaksa rääkida, sest tarbisime kõike intensiivselt ja esmaspäev on ikka vajalik, et sportlikust nädalavahetusest toibuda.

http://www.flickr.com/photos/dagris/8732875548/

Leave a Reply

