Vaese mehe lõhnalabor

Juba mitu kuud olen uurinud asju koera ninatöö, lõhna-eristuse ja muu antud teemaga seonduva kohta. Ja muidugi kiusanud Tera praktilise treenimise poolega. Olin alguses väga skeptiline oma karjakoer-lillekese osas (häbi mulle), et kuidas ta ikka ninatööd peaks tegema kui tal nina kogu aeg taeva poole on ja suust ainult klähvimist tuleb. Kuid minu rõõmsaks üllatuseks osutus Tera üliandekaks õpilaseks ja innukaks lõhnahuviliseks. Seega tööliini kokkerspanjel jääb võtmata. Tundub, et FCI 1-rühma koeraga on igasugune ninatöö isegi edukam

Samuti alustasin augustikuus Teraga jäljetreeninguid. Selle hea põllujälje õpetuse alguse eest tänan oma juhendajate tiimi Marilini-Karrot-Ricat .  Mis muud kui tuleb ka täna enne pimedat põllule suunduda ja seekord koos heade kaaslaste Inge ja Heraga.  Jooksukontaktide õpetamisest on nähtavasti aega tugevalt üle jäämas :).

Ja siin allpool elemente minu kodusest treeninglaborist:

scentbox-plastic  scentbox-stonewareherba kummelitee

Leave a Reply

